آخرت کا سفر (4): مومن اور جنت

آخرت کا سفر (4): مومن اور جنت


آخرت کا سفر (4): مومن اور جنت

تفصیل: ایمان کی بنا پر جنت کی کامیابی حاصل کرنے والوں کا اس میں کیسے استقبال کیا جاتا ہے۔

 

جنت

مومنین کو جنت کے آٹھ بڑے دروازوں کی طرف لے جایا جائے گا۔ وہاں، ان کا پرمسرت فرشتہ استقبال کیا جائے گا اور ان کی بحفاظت آمد اور جہنم سے نجات کی وجہ سے مبارکباد دی جائے گی۔

 

لیکن جو لوگ اپنے رب سے ڈرتے ہیں انہیں گروہ در گروہ جنت کی طرف لے جایا جائے گا یہاں تک کہ جب وہ اس کے پاس پہنچ جائیں گے اور اس کے دروازے کھول دیئے گئے ہوں گے اور اس کے محافظ کہیں گے کہ تم پر سلامتی ہو، تم پاک ہو گئے، لہٰذا اس میں ہمیشہ رہنے کے لیے داخل ہو جاؤ۔ " (قرآن 39:73)

 

(پرہیزگاروں سے کہا جائے گا) اے نفس ِمطمئنہ !اب لوٹ جائو اپنے رب کی طرف اس حال میں کہ تم اس سے راضی وہ تم سے راضی۔تو داخل ہو جائو میرے (نیک) بندوں میں۔اور داخل ہو جائو میری جنت میں !" (قرآن 89:27-30)

 

بہترین مسلمان سب سے پہلے جنت میں داخل ہوں گے۔ ان میں سے سب سے زیادہ نیک لوگ بلندی پر جائیں گے۔

 

"لیکن جو شخص خدا کے پاس مومن بن کر آئے اور اس نے نیک اعمال کیے ہوں، ان کے لیے (آخرت میں) بلند درجات ہیں۔" (قرآن 20:75)

 

"اور جو ایمان میں سب سے آگے ہوں گے وہ جنت میں سب سے آگے ہوں گے۔ وہ نعمتوں کے باغوں میں 'خدا کے' قریب ترین ہوں گے۔" (قرآن 56:10-12)

 

جنت کے بارے میں قرآنی وضاحت سے ہمیں اندازہ ہوتا ہے کہ یہ کتنی شاندار جگہ ہے۔ ایک ابدی گھر جو ہماری تمام صحت مند خواہشات کو پورا کرے گا، ہمارے تمام حواس کو بہکا دے گا، ہمیں وہ سب کچھ عطا کرے گا جو ہم چاہتے ہیں اور اس کے علاوہ بھی بہت کچھ۔ خدا نے اپنی جنت کو اس طرح بیان کیا ہے کہ زمین باریک کستوری کے پاؤڈر،  زعفران کی مٹی، سونے اور چاندی کی اینٹوں اور موتیوں اور یاقوت کے کنکروں سے بنی ہے۔ جنت کے باغوں کے نیچے چمکتے پانی، میٹھے دودھ، صاف شہد اور غیر نشہ آور شراب کی نہریں جاری ہیں۔ ان کے کنارے پر خیمے کھوکھلے موتیوں کے گنبد ہیں۔ پوری جگہ چمکتی ہوئی روشنی، خوشبودار پودوں اور خوشبوؤں سے بھری ہوئی ہے جنہیں دور سے بھی چکھایا جا سکتا ہے۔ یہاں بلند و بالا محلات، بڑی بڑی کوٹھیاں، انگور کی بیلیں، کھجور، انار کے درخت،  کنول اور ببول کے درخت ہیں جن کے تنے سونے کے بنے ہوئے ہیں۔ پکے ہوئے، ہر قسم کے بہت سے پھل: بیر، لیموں، ڈریپس، انگور، خربوزہ، دام؛ تمام قسم کے پھل، اشنکٹبندیی اور غیر ملکی؛ کچھ بھی جو وفادار ممکنہ طور پر چاہ سکتا ہے

 

’’اور اس میں وہ ہے جو ہر ایک نفس چاہتا ہے اور آنکھوں کو خوش کرتا ہے‘‘ (قرآن 43:71)

 

ہر مومن کے پاس سب سے خوبصورت، پرہیزگار اور پاکیزہ شریک حیات ہو گا، جو شاندار لباس پہنے ہوئے ہوں گے۔ اور ابدی، چمکیلی خوشی کی نئی دنیا میں اور بھی بہت کچھ ہوگا۔

 

"اور کوئی جان نہیں جانتا کہ ان کے لیے آنکھوں کی تسکین [یعنی اطمینان] ان کے اعمال کے بدلے میں کیا چھپا ہوا ہے۔" (قرآن 32:17)

 

جسمانی لذتوں کے ساتھ ساتھ، جنت اپنے باشندوں کو جذباتی اور نفسیاتی نعمتوں کی کیفیت بھی دے گی، جیسا کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا

 

"جو شخص جنت میں داخل ہوتا ہے اسے خوشی کی زندگی نصیب ہوتی ہے، وہ کبھی غمگین نہیں ہوگا، اس کے کپڑے کبھی پرانے نہیں ہوں گے، اور اس کی جوانی کبھی ختم نہیں ہوگی۔ اور کبھی بیمار نہ ہونا، تم زندہ رہو گے اور نہ مرو گے، تم جوان ہو گے اور کبھی بوڑھے نہ ہوگے، تم خوش رہو گے اور کبھی غمگین نہیں ہو گے۔‘‘ ( صحیح مسلم )

 

بالآخر، جو چیز آنکھوں کو سب سے زیادہ خوش کرے گی وہ خود خدا کا چہرہ ہوگا۔ سچے مومن کے لیے، خدا کے اس بابرکت نظارے کو دیکھنا حتمی انعام حاصل کرنا ہے۔

 

"[بعض] چہرے، اس دن اپنے رب کو دیکھتے ہوئے چمک رہے ہوں گے۔" (قرآن 75:22-23)

 

یہ جنت ہے، نیک مومن کا ابدی گھر اور آخری منزل۔ خدائے بزرگ و برتر ہمیں اس کے قابل بنائے۔

 

ایک تبصرہ شائع کریں

comments (0)

جدید تر اس سے پرانی

پیروکاران