زکریا اور یحییٰ علیہ السلام کا قصہ

زکریا اور یحییٰ علیہ السلام کا قصہ


زکریا اور یحییٰ علیہ السلام کا قصہ

زکریا علیہ السلام بنی اسرائیل کے انبیاء میں شمار ہوتے ہیں، اور آپ علیہ السلام بغیر بیٹے کے رہے یہاں تک کہ وہ اپنے رب کی طرف متوجہ ہوئے، اس سے دعا کی کہ وہ انہیں نیکی کا وارث بنائے۔ اس کی طرف سے؛ تاکہ بنی اسرائیل کی حالت اچھی رہے، چنانچہ اللہ تعالیٰ نے ان کی پکار پر لبیک کہا، اور انہیں یحییٰ عطا کیا ، جسے اللہ تعالیٰ نے ان کو جوانی میں ہی حکمت اور علم عطا کیا تھا- کہا اللہ نے قرآن میں ( زکریا نے وہیں اپنے رب سے دعا کی، کہا اے میرے رب! مجھے اپنے پاس سے پاکیزہ اولاد عطا فرما، بے شک تو دعا کا سننے والا ہے۔ پھر فرشتوں نے اس کو آواز دی جب وہ حجرے کے اندر نماز میں کھڑے تھے کہ بے شک اللہ تجھ کو یحییٰ کی خوشخبری دیتا ہے جو اللہ کے ایک حکم کی گواہی دے گا اور سردار ہوگا اور عورت کے پاس نہ جائے گا اور صالحین میں سے نبی ہوگا۔ کہا اے میرے رب! میرا لڑکا کہاں سے ہوگا حالانکہ میں بڑھاپے کو پہنچ چکا ہوں اور میری بیوی بانجھ ہے، فرمایا اللہ اسی طرح جو چاہتا ہے کرتا ہے۔ کہا اے میرے رب! میرے لیے کوئی نشانی مقرر کر، فرمایا تیرے لیے یہ نشانی ہے کہ تو لوگوں سے تین دن سوائے اشارہ کے بات نہ کر سکے گا، اور اپنے رب کو بہت یاد کر اور شام اور صبح تسبیح کر۔)

 

ایک تبصرہ شائع کریں

comments (0)

جدید تر اس سے پرانی

پیروکاران